wtorek, 10 maja 2016

Pokolorowane strony w kolorowance+ Recenzja "Doodle invasion"

Witam!
W ostatnich ulubieńcach wspominałam Wam, że planuję zrobić podsumowanie pokolorowanych w ostatnim czasie kolorowanek. Ten post będzie poświęcony jednej z moich większych miłości czyli kolorowaniu.
                                                                       Nie czekajmy dłużej, czas pokazać swoje małe dzieła!;)







Jeśli nie wiecie, mam tylko jedną kolorowankę ale w najbliższym czasie zmieni się to, ponieważ planuję z okazji urodzin podarować sobie prezent właśnie w tej postaci. Ale póki co moja kolekcja  (jeśli w ogóle można to tak nazwać) jest dość uboga, ponieważ jest w niej tylko " Doodle Invasion" lub jak ktoś woli " Inwazja bazgrołów" nie mam za dużego wyboru rysunków:(




Kolorowałam jeszcze zanim zakupiłam kolorowankę. Po prostu drukowałam stronę z kolorowanki. Jednak z czasem zapragnęłam kolorowanki z prawdziwego zdarzenia. Pewnego dnia usiadłam przed komputerem i zamówiłam ją przez internet. Koszt wyniósł około 23zł z dostawą. Książka ma fajny, biały papier w przeciwieństwie do np.: "Tajemnego ogrodu", gdzie papier jest pożółkły przez co kredki w pełni nie oddają  na nim swoich prawdziwych barw. Ta kolorowanka jest wykonana na wzór bloku. Możemy wyrwać stronę, którą chcemy pomalować. ,,Inwazja bazgrołów'' zawiera dość dużą ilość rysunków, przez co każdy może wybrać coś dla siebie. Ale niestety nie obejdzie się też bez minimalnych minusów. Mi nie spodobało się to, że podczas przeglądania książki niektóre strony naderwały się i boję się, że w przyszłości mogą wypaść całe.Mimo to polecam Wam ją z całego serca.Jest idealna na początek przygody z kolorowaniem.

                      
                       
 Prace są pokazane w kolejności od najdawniej do najwcześniej kolorowanej.
Moja pierwsza pokolorowana strona. Wykonana wszystkimi moimi kredkami.

Kolejna strona. Została ona wykonana kredkami: Grand, Millenium, Bic Tropicolors 2.

Tutaj mamy fragment pokolorowany 6 kredkami woskowymi (producent nieznany)


Urocza żabka, prawda?;) Wykonana kredkami Grand oraz Bic Topicolors 2
Bic Tropicolors 2

Bic Tropicolors 2


Zdziwcie się lub nie, ale ta praca również powstała dzięki moim kochanym kredkom Bic Tropicolors 2 :D

Mam nadzieję, że ten post przypadł Wam do gustu. Jeśli chcecie pochwalić się nam swoimi pracami prześlijcie je do nas na adres e-mail   przytulnykacik1@gmail.com w temacie wpisując Przytulnykącik- moja kolorowanka. Możecie dodać też coś od siebie np.: ile macie lat, jaką techniką została wykonana praca czy adres Waszego bloga. Rysunki zostaną pokazane w osobnym poście. Miłego kolorowania;)
                                                                                                                          
                                                                                                                            Do następnego posta!
                                                                                                                                                   ~Kati




6 komentarzy:

  1. Ja pokochałam tą kolorowankę chociaż dostałam ją 5 dni temu dotychczas zaczęłam kolorować okładkę. Pozdrawiam zapraszam na mojego bloga monika-artystka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo pojawi się post o tym jak ja kolorowałam okładkę. Na pewno wpadniemy na twojego bloga:)

      Usuń
  2. Hej! Też z koleżanką założyłyśmy ostatnio bloga o tematyce podobnej do waszej. Wpadnijcie, mogłybyśmy być zaprzyjaźnionymi blogami
    Yashleyhekatemonster.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie pokolorowane i fajne grzybki :P Bardzo mi się tu podoba, zaobserwuję. Będzie mi miło jak mnie również odwiedzicie :)
    lazurkowasztuka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń