czwartek, 18 sierpnia 2016

Rysunki ze szkicownika

Hej!
Już dawno temu napisałam recenzję szkicownika z Biedronki. Mam go w posiadaniu od kwietnia ale od tamtego czasu nie rysowałam w nim za często. Kilka rysunków powstało na wakacjach i właśnie te obrazki Wam pokaże.




Irys
Ołówek dołączony do szkicownika.



Irys
Kredki Koh I Noor Mondeluz.



Flaming
Ołówki KOH I Noor, głównie 2B i 2H.



Pikachu
Kredki Koh I Noor Mondeluz.



Papuga
Kredki Koh I Noor Mondeluz.



Azumarill
Kredki Koh I Noor Mondeluz.



Dziewczyna z rogami
Ołówki Koh I Noor oraz jasnoniebieska akwarela z Astry.


Rysunków w moim szkicowniku nie jest dużo. Mam nadzieję, że coraz częściej będę po niego sięgać i tworzyć w nim prace.
Marle



14 komentarzy:

  1. Pokemony słodziaki <33 Bardzo mi się podoba ta papużka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez dosc czesto uzywam kredek Mondeluz. Moim zdaniem sa swietne! Niezly sprzęt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kredki Mondeluz mam od niedawna, ale również uważam że są świetne ;)

      Usuń
  3. najbardziej podobają mi się flaming i papuga :) też mam ten szkicownik chociaż rzadko go używam (kupiłam w biedronce też taki mały i w nim częściej rysuję) ale byłam zaskoczona, jak dobrej jakości jest w nim papier :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ja również byłam pozytywnie zaskoczona jakością papieru ;)

      Usuń
  4. Super rysunki. Mi też najbardziej podoba się papuga, świetnie pokolorowana praca.

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej podoba mi się papuga. :)
    amyrysuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne rysunki, a o szkicowniku słyszałam wiele dobrego i widać, że przyjemnie się w nim tworzy:)Mnie najbardziej podoba się papuga i Pikachu.
    Pozdrawiam, Klaudek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Z pewnością, bardzo przyjemnie się w nim rysuje.
      Również Pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się zastanawiam nad kupnem szkicownika Canson :) chętnie odwiedzę bloga :)

      Usuń