czwartek, 12 maja 2016

Recenzja szkicownika

Jakiś czas temu w Biedronce dostępne były szkicowniki w rozmiarze A5.Od dawna bardzo chciałam posiadać szkicownik, więc ta oferta była dla mnie niezłą okazją, aby go kupić.



O szkicowniku

Jak już wcześniej wspominałam szkicownik został zakupiony w Biedronce. Do kupna nakłoniła mnie jego cena, a mianowicie było to 8 zł. Oprócz nich dostępne były również notesy i przepiśniki, w tej samej cenie. 
Jego okładka jest twarda, a'la drewniana. Ilość kartek jest przeciętna. Spodziewałam się, że będą one o wiele cieńsze, jednak się myliłam. Są wystarczająco grube. Malowałam w nim już 2 rysunki moimi kochanymi ołówkami, i nic się nie przebiło. Myślę jednak, że przy kolorowaniu mazakami będzie już inna sytuacja. Powierzchnia kartek jest gładka, dlatego dobrze się na nich rysuje.
Niestety, muszą być także wady produktu. Chciałam narysować portret ze zdjęcia w tym samym rozmiarze. Nakleiłam taśmę malarską wokół odrysowanej fotografii. Po skończonej pracy starałam się odkleić taśmę i w niektórych miejscach odkleiła się wraz z papierem. 

Moja opinia

Moim zdaniem szkicownik jest po prostu świetny. Bardzo dobrze się rysuje na jego gładkiej, białej powierzchni. Dodatkowo jego cena była bardzo atrakcyjna.




W zestawie do szkicownika dołączony był również ołówek.


Jak Wam się podobała dzisiejsza, moja pierwsza recenzja ? Myślę, że niedługo pojawią się rysunki, które powstały w tym oto szkicowniku.

~Marle

4 komentarze:

  1. Super recenzja, mam taki sam z Biedronki tylko z wieżą Eiffel (Aifla, nwm jak to się pisze). Obserwuję i liczę na to samo!
    akacjaemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eiffla ;)
      Dziękujemy i oczywiście, że zaobserwujemy :)

      Usuń
    2. Mam takiego!Z Rzymem!
      Kiedy next post?

      Usuń
  2. Strasznie żałuję, że sobie go nie kupiłam :( wszyscy pozytywnie o nim piszą a cena wysoka nie była :/

    OdpowiedzUsuń