sobota, 6 sierpnia 2016

Ulubieńcy miesiąca - Lipiec 2016

Hej!
Minął właśnie lipiec więc najwyższy czas na ulubieńców miesiąca.Przy okazji chciały byśmy podziękować Wam za ilość wyświetleń aktualnie jest ich 1741. No cóż, oby tak dalej!



                                 


#1 Artykuły plastyczne
Kati:
W tym miesiącu moją uwagę przyciągnęły farby akwarelowe firmy Astra. Ja mam zestaw 12 kolorów i świetnie mi się sprawdzają. Polecam każdemu!


Ewa:
W tym miesiącu moim ulubieńcem są mazaki ze Stabilo Boss :). Mimo, że posiadam jedynie cztery kolory-trzy odcienie zielonego i jeden żółty - wspaniale się nimi maluje :). 




Marle:
Moim ulubieńcem z kategorii artykuły plastyczne z całą pewnością jest zestaw 18 kolorów akwareli z firmy Astra. Wypróbowałam je malując rysunek, który niedawno dodałam na bloga. Są to najlepsze akwarele jakie kiedykolwiek posiadałam.


#2 Jedzenie/napoje


Marle:

W lecie pijemy zdecydowanie więcej napojów zimnych niż ciepłych. Dlatego też moim ulubieńcem jest napój Hortex z linii Letnie Smaki - Białe winogrona z kwiatem czarnego bzu.


#3 Kosmetyki



Kati:

Moje serce w tym miesiącu zdobył zestaw z Avon mgiełka+ żel pod prysznic+ balsam do ciała o zapachu granatu z mango. Po prostu kocham!

PS: Wiem, że w ulubieńcach maja Marle dodała tę mgiełkę, ale cały zestaw to nie to samo, prawda?



Ewa:

W tym miesiącu  bardzo polubiłam borowinowy  żel pod prysznic z Bingospy. Kupiłam go na stronie internetowej drogerii kosmetykizameryki. Ma naprawdę niezwykły i intensywny zapach, który wyjątkowo długo utrzymuje się na skórze. Z całą pewnością mogę go polecić innym :)




Marle:
Zdecydowanie jest to płyn do kąpieli z Avonu o zapachu białej lilii.


#4 Książka 

 Marle:
 Nie mogłam się zdecydować, którą książkę wybrać, więc w tych ulubieńcach pojawią się dwie. Są to "Harry Potter i Zakon Feniksa'' oraz "Harry Potter i Książę Półkrwi''.


Ewa:
No i Marle znowu była ode mnie szybsza :D. Ja też miałam ochotę dodać te dwie książki do ulubieńców :) no ale cóż . W zamian chciałabym Wam polecić książkę "Felix, Net i Nika oraz Gang Niewidzialnych Ludzi'' . Jej bohaterowie przeżywają mnóstwo zwariowanych i zapierających dech w piersiach przygód.
Jeśli lubicie książki z dreszczykiem emocji, musicie przeczytać tą właśnie książkę :).



 




#5 Piosenka




Sylwia Grzeszczak -Tamta dziewczyna 





Ewa Farna - Na Ostrzu




Selena Gomez - Kill Em With Kindness


10 komentarzy:

  1. Ile kosztują te akwarelki? Wyglądają świetnie :D

    amiluna-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za 18 kolorów zapłaciłam 9,50 zł, a 12 kolorów, które posiada Kati kosztowały 6 zł.
      Nie tylko świetnie wyglądają, ale takie są :D

      Usuń
  2. świetni ulubieńcy! harrego już czytałam tysiąc razy ( potterhead żądzą!) ale tą drugą książkę chętnie przeczytam.
    dariavaria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Akwarele z Astry też mam, ale kilka kolorów już wykończyłam :D
    Harry'ego czytałam już dosyć dawno, a właśnie czytam Gang Niewidzialnych Ludzi, kupiłam tą książkę niedawno, haha :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ich wadą jest to, że się szybko kończą. Mi do przeczytania została tylko ostatnia część Harry'ego.
      Ja aktualnie czytam już 3 część - ,,Felix, Net i Nika oraz Pałac Snów''

      Usuń
  4. Przez długi czas malowałam tymi akwarelami z Astry, nie są najgorsze, ale ja do nich już nie zamierzam wrócić odkąd dostałam akwarele artystyczne :"D Jakość nieporównywalna jak dla mnie. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie te akwarele są super, ale gdybym miała profesjonalne akwarele pewnie zmieniłabym zdanie :)

      Usuń
  5. Hej,zostałyście nominowane do LBA:
    http://studioartystycznechoculiny.blogspot.com/2016/08/2-nominacje-i-2-nowe-rysunki-d.html

    OdpowiedzUsuń