czwartek, 28 lipca 2016

Draw This Again

Witajcie!
Postanowiłam zrobić wyzwanie, polegające na narysowaniu na nowo swojej pracy z przeszłości. Rysunek, który odtworzyłam, przedstawia krajobraz. Namalowałam go w 2014 roku. Jeśli jesteście ciekawi, jak sobie z nim poradziłam, zapraszam do dalszej części posta :)





Rysunek z 2014 roku:





Rysunek, który powstał w 2016 roku namalowałam farbami akwarelowymi z firmy Astra.





Zachęcam Was, żebyście sami podjęli wyzwanie Draw This Again. Myślę, że ja jeszcze narysuję ponownie rysunek z przeszłości, bo bardzo spodobało mi się to wyzwanie :)
                                                                                                       Do zobaczenia! 
Marle  

11 komentarzy:

  1. Super, widać duży postęp, zwłaszcza przy łączeniu barw :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Redraw wygląda bardziej graficznie :) Też chciałabym w końcu zrobić ten challenge, jednak na stare prace nawet nie chce mi się spojrzeć.

    Blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać postępy ;) Oby tak dalej =)
    zwyklekreskinapapierze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. widać duże postępy, ma to taki jakiś większy... porządek? nie wiem jak to wyrazić...
    dariavaria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie połączyłaś barwy na drugiej pracy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi słyszeć te wszystkie pozytywne komentarze :)
      Dziękuję !

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń