środa, 20 lipca 2016

Gwieździsty krajobraz

Witajcie!

Niedawno kupiłam sobie zestaw 18 farb akwarelowych z firmy Astra. Postanowiłam, że namaluję nimi jakiś krajobraz. Z racji tego, że uwielbiam rysunki, które przedstawiają gwieździste niebo, to wypróbowałam nowe farby, malując tego typu obraz.


Jak wcześniej wspominałam, użyłam do tego wyłącznie farb akwarelowych z Astry. Rysunek namalowany jest na zwykłej kartce z bloku technicznego.





I jak podobał Wam się dzisiejszy post? Myślę, że na wakacjach będzie o wiele więcej postów z moimi rysunkami niż w czasie roku szkolnego. Mam już mnóstwo pomysłów, które tylko czekają na realizację. Do zobaczenia!
Marle

10 komentarzy:

  1. Wow! Ale świetnie :D Tez mam te farbki i nawet nie wiedziałam, że takie cudo można nimi stworzyć *_*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to słyszeć :)
      O tych akwarelach dowiedziałam się wchodząc na twojego bloga :)

      Usuń
  2. Przepiękne! Masz talent do akwarelki
    amiluna-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna praca, bardzo ładne i soczyste kolory udało Ci się uzyskać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :). Te farbki to zdecydowanie najlepsze akwarele jakie dotychczas miałam.

      Usuń
  4. O jejku jakie śliczne, też chciałabym tak malować ale na razie mi nie wychodzi :/
    basiek-czyta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. mam pytanie do wszystkich. Co trzeba zrobić aby osoby mogły cię zaobserwować? Sama mam własnego bloga i nie umiem tego zrobić. PLISKA POMÓŻCIE!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. 45 yrs old Administrative Officer Hermina Candish, hailing from MacGregor enjoys watching movies like Sukiyaki Western Django and Board games. Took a trip to Carioca Landscapes between the Mountain and the Sea and drives a Jaguar D-Type. przeskocz tutaj

    OdpowiedzUsuń