sobota, 13 sierpnia 2016

Gwieździsty krajobraz- po raz kolejny

Ostatnio coraz częściej maluję farbami. Krajobrazy maluję od kilkunastu dni i coraz ładniej zaczynają mi wychodzić. Dlatego zdecydowałam się dodać do posta jeden z nich.




 Ten krajobraz malowałam ponad 1 godzinę. Wykonałam go farbami plakatowymi z Astry. Niestety podczas malowania zamiast granatowego koloru użyłam jasnoniebieskiej farby. Myślę, że i tak wygląda to dobrze :)



Czy macie jakieś godne polecenia farbki ?
Te z Astry tak szybko się kończą :)
 

Ps.Przepraszam Was za jakość zdjęć, trochę się śpieszyłam :) 
Ewa

3 komentarze:

  1. Bardzo ładny krajobraz, bardzo lubię takie z gwieździstymi niebami. Fajnie, wyszło tak klimatycznie :) Niestety, farbek nie mam żadnych do polecenia, nie maluję plakatówkami :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wychodzą ci obrazy farbami!
    amiluna-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja za farbami nie przepadam. Nawet fajnie ci wyszło! ^^ Wybacz, nie używam plakatówek.
    amyrysuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń