wtorek, 9 sierpnia 2016

Różowy krajobraz

Witajcie!
Dzisiaj przygotowałam dla was post z nowym rysunkiem, przedstawiającym krajobraz w różowo-fioletowych barwach. Przedstawia on flaminga.




Rysunek wykonałam moimi ulubionymi farbami akwarelowymi z Astry.



Na początku namalowałam tło. Nie wiedziałam wtedy jeszcze, co na nim będzie się znajdowało. W końcu wpadłam na pomysł, że będzie to flaming.




Myślę, że akwarelami z Astry powstanie jeszcze wiele prac. Jeśli chcecie widzieć je wszystkie, to zachęcam do zaobserwowania bloga.
Marle

15 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. rysunek( malunek) bardzo mi się podoba, lubię patrzeć na twoje prace robione tymi farbami. niby są proste, a jednak takie... nastrojowe. jedyne do czego mogę się przyczepić to szyja- dla mnie jest odrobinkę za gruba, ale poza tym bardzo mi się podoba.
    ps. obserwuje
    dariavaria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję :)
      Niestety przy malowaniu szyi pędzel posunął się trochę za daleko.

      Usuń
  3. Cudowne. Ostatnio znalazłam moje 12-letnie akwarelki. Nie mają tak pięknych kolorów jak te twoje, ale mam nadzieję, że i mi uda się stworzyć takie cuda jak tobie: http://naszprzytulnykacik.blogspot.com/2016/07/gwiezdzisty-krajobraz.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo :)
      W takim razie czekam na twoje prace wykonane akwarelami ;)

      Usuń
  4. Bardzo lubię flamingi, świetnie Ci wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zostałaś nominowana do LBA ;3 - http://zwyklekreskinapapierze.blogspot.com/2016/08/lba-1-i-2.html

    OdpowiedzUsuń
  6. nominacja do LBA
    dariavaria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Yay te kolorki <3 Ale... może mi się tak wydaje ale chyba flaming troche miesza się z tłem :/ No nie wiem.... Praca jest EKSTRA <333 Uwielbiam rysować flamingi :D Takie piękne i proste o rysowania *.*
    Jestem nowa na blogu ale widać że masz talent ;]

    darkyashleycreated.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! :*
      Ja też uwielbiam flamingi, myślę, że nie jest obrazek z flamingiem ;)

      Usuń